sâmbătă, 8 iunie 2013

30 IULIE ... sau din nou despre PRIETENIE ...

 
    Nu stiu cati dintre voi stiu sau nu dar pe 30 iulie se sarbatoreste "Ziua Internationala a Prieteniei", aceasta data fiind aleasa pentru a celebra prietenia in cadrul celei de a 65-a Adunari ONU. Conform rezolutiei ONU, aceasta zi este dedicata intelegerii intre oameni, respect pentru diversitate si cultura.
   Pentru mine, dupa MAMA, aer si apa cel mai important lucru sunt prietenii si cu riscul de a ma repeta o voi spune din nou, familia nu ne-o putem alege, insa prietenii sunt aceea familie ce o construim singuri. Personal imi apreciez foarte mult prietenii si tin enorm de mult la ei ... sper ca si ei sa stie asta :) ... daca nu o stiu au aflat-o acum :) ...
   Pentru ca sunt putin egocentrist, din nou voi vorbi despre mine si despre prietenii mei si va voi spune ca eu sunt un tip norocos caci am in jurul meu niste oameni ce au stiut sa ma imbratiseze si sa fie acolo la timpul potrivit ... si pentru asta le multumesc.
   Cred ca noi reusim sa tinem aproape unii de ceilalti pentru ca avem aceasta abilitate, avem incredere unul in celalalt si ne respectam reciproc daruind unul altuia sprijin neconditionat fara a astepta ceva la schimb ... prietenia noastra nu este conditionata de timp si spatiu sau de TREBUIE!!! ... prietenia noastra este o legatura sufleteasca si mentala, o legatura ce are la baza cele mai frumoase sentimente ce pot exista intre oameni.
   Intr-adevar relatiile de prietenie se construiesc in timp, si se sudeaza in timp ... traim impreuna bucurii si tristeti, succese si dezamagiri, zambete si lacrimi ... impreuna devenim un tot ... iar toate experientele prin care trecem devin istoria noastra ... Din pacate nu toti oamenii ne raman alaturi ... unii se pierd, sau se ratacesc, pe drum ... unii raman undeva departe in alte episoade din viata noastra ... insa prieteniile adevarate rezista indiferent de timp si spatiu ...
  EU ... sunt un norocos ... am langa mine unii dintre cei mai frumosi oameni si le sunt recunoscator pentru bucuria ce o traiesc de fiecare data cand sunt in preajma lor, le multumesc pentru ca suntem parte unii din viata celuilalt si ca imi sunt PRIETENI!!!
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus