marți, 12 februarie 2013

Ciudateniile mele ...


  Cu totii avem ciudatenii ... unii mai putin exagerate si altii mai mult ... Si cum si eu sunt un om perfect imperfect sunt plin de ciudatenii:

- desi nu ma uit la televizor cumpar saptamanal ghidul tv pentru ca si acei oameni trebuie sa traiasca;
- imi cumpar camasi pe care le port o singura data apoi le spal si si le pun in sifoner deoarece nu stiu sa le calc;

- nu mananc carnea din ciorba si nici nu imi plac oasele in ciorba;
- desi sunt crescut la malul marii nu mananc nimic acvatic avand un fel de alergie si facandu-mise rau instantaneu;
- nu imi plac usturoiul, ceapa, rinichii, pipota, creierul;
- imi place carnea cruda ... am auzit eu ca ar avea lecitina;
-cand eram mic mancam cartofi cruzi;
- as manca menta in orice fel de  mancare;
- uneori uit sa mananc;
- imi place sa stau cat mai dezbracat prin casa, daca e posibil chiar nud;
- sufar de insuficenta afectiva;
- nu imi place sa dorm singur si uneori chem oameni la mine doar pentru a dormi;
- imi place sa dorm dezbracat;
- vorbesc mult in loc sa trec direct la subiect, facand paranteze peste paranteze;
- desi imi doresc ceva stabil, de cate ori apare cineva ma sperii si fac trei pai innapoi;
- vorbesc atat de mult tocmai pentru a masca faptul ca sunt timid (stiu ca nimeni  nu ma crede);
- vara la mare imi place sa innot noaptea dezbracat;
- imi este frica de paianjeni;
- nu imi place sa fiu singur, insa in momentele in care sunt trist sau deprimat nu vorbesc absolut cu nimeni;
- mi-am facut cont pe couchsurfing pentru ca imi place adrenalina si mi se pare ca e destul de riscant sa primesti oameni necunoscuti in casa, insa am avut parte numai de experiente super faine;
- vorbesc cu totala detasare despre sex, moarte si orice alt subiect care pentru multi pare tabu;
- desi vorbesc cu libertate despre moarte nu merg niciodata in cimitire;
- nu cred in horoscop, farmece, stafii si orice alte chestii de genul asta;
- nu invat anumite lucruri pentu ca nu imi place sa imi incarc mintea cu chestii inutile, din punctul meu de vedere;
- retin numere de telefon, dar niciodata pe ale mele;
- imi cumpar chestii doar de dragul de a le cumpara;
- nu donez niciodata hainele vechi ci le duc la Constanta;
- ador cititul in RATB sau metrou;
- imi place mirosul de hartie de ziar si senzatia de a rasfoi un ziar sau o revista ...

   Ei cam astea ar fi o parte din ciudateniile mele. Cu siguranta mai am si altele insa nu mi-au venit acum in minte.
   Voi ce ciudatenii aveti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus