vineri, 8 februarie 2013

Mama ... sau cum a reusit ea sa transforme totul in iubire ...

   Acum doua zile, in timp ce ma aflam la Curtea de Arges si scriam postul despre "Viata vs.Film" ma suna mama ca sa vada ce mai fac ... ca o paranteza noi doi vorbim cam zilnic la telefon, iar in cazul in care nu o sun o zi i se pare ca a trecut o saptamana :)
   Si cum spuneam, suna telefonul chiar in timp ce eu incercam sa imi pun ordine in idei si sa scriu acel post ... discutia dintre mine si ea a fost interesanta si in acelasi timp cute caci asa cum nu mai ea stie a reusit sa transforme totul in iubire.

  Dar ca sa intelegeti despre ce este vorba voi incerca sa redau mai jos discutia avuta cu ea:

" - Ce faci ai ajuns la Curtea de Arges sau esti tot in Bucuresti?
  - Am ajuns si acum stau la mine in camera si scriu pe blog, asa ca te rog sa vorbim putin mai incolo pentru ca imi pierd ideile ...
  - Pai hai bine ca te las acum, dar totusi despre ce scrii?
 - Mama te sun eu mai incolo, acum imi pierd ideile ...
 - Offf ...
 - Bine iti zic, uite scriu despre cum viata noastra se aseamana cu un film si cum oamenii pe care ii intalnim sunt actori, unii joaca roluri principale, iar altii care  apar mai rar in viata noastra sunt guest-star-uri ...
 - Pai eu as vrea sa apar zilnic, dar tu  nu ma lasi ...
 - Mama, guest-star-urile sunt platite mai bine, caci fiecare aparitie a lor e una de senzatie ... le apare si numele pe generic separat ...
  - Pai atunci eu am parte de mai multa iubire de la tine ... hai ca te las acum ... suna-ma tu cand poti vorbi ...
 - Pa si ne auzim mai tarziu "
 
 Ei dragilor cam asa a inteles mama mea ca sta treaba cu personajele ce apar in viata noastra asemeni unor guest-star-uri prin seriale ... are parte de mai multa iubire :)
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus