duminică, 30 septembrie 2012

Gand pentru vara ce a trecut ...

  Mi-a placut vara ce s-a terminat acum o luna, mi-au placut momentele ce le-am petrecut cu oamenii ce i-am intalnit pe parcursul acestor luni ...
  In vara asta m-am simtit liber, in vara asta am ras si am zambit dupa foarte mult timp, am fost nebun, am fost nebuni, am trait, am ras, am plans, am fost melancolic ... am redescoperit un alt narciX, am redescoperit un tip care stie sa fie nebun si cuminte in acelasi timp.

   Vara 2012 a fost o experienta frumoasa, o experienta ce s-a terminat si din pacate desi, cel putin eu, mi-as fi dorit foarte mult, nu am putut opri timpul ca vara sa nu se termine. Voi avea in inima si mintea mea toate momentele, toate locurile descoperite, toti oamenii intalniti si fiecare zambet ce mi-a fost adresat.
   Multumesc pentru momentele si experientele unice traite alaturi de voi: Cristi, Ana Maria, Alexandra, Moza si Andreea, Dragos, Alina si Dan (cele mai gustoase cupcake), Serban, Klaus, Ioana, Raluca, Dani, Andrei, Carmen- o adevarata doamna vesnic tanara ce stie sa se bucure de viata, Andrei, Stefan, Tom Paul (am fost model fara sa stiu, dar a fost una dintre surprizele placute ale verii), Alin, Selma, Emil, Julio, David si Daniel ... si sper ca nu am uitat pe nimeni, in caz ca am uitat imi cer scuze si va spun ca nu a fost intentionat ...
   Multumesc tuturor prietenilor noi si vechi, tuturor oamenilor minunati ce i-am intalnit ... multumesc pentru ca mi-ati facut vara speciala si alaturi de voi am trait momente unice ...
   Mai jos exista o mica galerie foto cu cateva din moementele absolut unice din vara ce a trecut ...












 

 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus