sâmbătă, 25 august 2012

Politica, sex si droguri ... Political Animals ...

    Vara, vacanta, soare si seriale ... in serile sufocante de vara am tot incercat sa gasesc diferite modalitati de petrece timpul, fie ca am iesit cu prietenii la o bere sau sa luam pranzul impreuna sau fie ca am stat in casa si m-am uitat la seriale pe celebrul site binecunoscut de noi toti, am incercat ca intr-un fel sau altul sa scap de toropeala de afara.
  Asadar azi nu o sa vorbesc ce am mai facut eu sau pe unde am mai iesit si o sa vorbesc de un serial ce l-am descoperit pe celebrul site.
   In cautarea mea a unui nou serial, caci pe la inceputul verii am cam terminat serialele la care ma uitam, am descoprit un serial cu o distributie de exceptie si un scenariu de actualitate.
   Political Animals, caci despre acest serial este vorba reprezinta debutul pe micile ecrane a actritei Sigourney Weaver, in rolul secretarului de stat american Eleine Barrish. Actrita americana interpreteaza o fosta prima doamna trecuta printr-un scandal sexual, divortata, ulterior devenita secretar de stat. Dupa destramarea casatoriei sale si dupa ce pierde cursa pentru nominalizarea in cursa pentru Casa Alba, personajul interpretat de Sigourney Weaver se dedica trup si suflet profesiei.
  Nu vi se pare ca fictiunea se aseamana putin cu realitatea? Da asa este caci in linii mari, dupa cum au declarat si producatorii, povestea este inspirata de viata cuplului Hillary si Bill Clinton.
   Alaturi de Sigourney Weaver, in miniseria de 6 episoade realizata de Greg Berlanti, mai apar si James Wolk ce il interpreteaza pe unul dintre fii gemeni ai fostei prime-doamne si totodata eful ei de campanie electorala, dar si actorul de origine romana Sebatian Stan. In film Sebastian Stan il interpreteaza pe celalalt fiu, T.J., fiul homosexual si dependent de droguri al secretarului de stat Eleine Barrish.
  Despre personajul sau din miniseria de televiune, actorul a declarat: "E un adevarat martir ... Trebuie sa suporte tot ce spun oamenii din jurul lui. E extraordinar faptul ca personajul nu este unidimensional ci este extrem de complex ... T.J. are o viata haotica, un drum complicat. Trebuie sa se gaseasca, sa isi dea seama ce vrea de fapt el, nu la ce se asteapta cei din jurul lui ca el sa realizeze in viata"
 
 
 
  Ca o veste buna se pare ca datorita succesului de care s-a bucurat miniseria va reveni in curand cu o noua serie. Asadar daca vreti ca timp de aproximativ 50 de minute sa intrati in culisele politicii americane, sa intrati intr-o lume unde politica, santajul, sexul, drogurile si jocurile de culise fac legea va recomand cu caldura sa urmariti Political Animals.


  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus