marți, 19 iunie 2012

narciX ... back in business

   Hey ... ce mai faceti? Dupa o pauza de o luna si jumatate, mai exact vre-o 6 saptamani m-am hotarat sa ma reintorc la scris ... nu stiu daca mi s-a simtit lipsa sau nu din spatiul virtual, insa mie mi s-a facut dor de scris ...
   De ce am luat aceasta pauza? Hmmm ... am luat-o pentru ca obosisem, am luat-o pentru era necesara ... dupa aprope un an si jumatate de scris zi de zi cred ca aceasta pauza a fost bine-meritata ... sincer chiar cred ca aveam nevoie de ea. In perioada asta am mai invatat multe lucruri si am descoperit multe la mine, mi-am dat seama de multe chestii si ... si nu nu mi-am pus ordine in ganduri si am ramas la fel " de varza" ca si innainte ...

  Daca ati mai intrat in ultimele doua zile pe blog ati putut observa o schimbare de imagine ... cu siguranta vor mai fi si altele pana voi ajunge la ceea ce vreau ... dupa cum am mai spus mai demult acest blog este de fapt o extensie a mea si cum si eu sunt intr-o continua cautare asa va fi si cu blogul ... probabil ca atunci cand eu voi gasi "perfectiune imperfecta" si pentru blog voi gasi interfata perfecta ...
  Sa spunem ca blogul intr intr-un nou sezon, intr-o noua etapa ... asemeni marilor show-uri tv ... un sezon in care voi pastra ceea ce a fost bine in trecut si in care voi reveni cu noi chestii interesante, cel putin asa zic eu ... In noua etapa o sa incerc sa vorbesc mai mult despre experientele mele si mai putin despre orice altceva ...
  Dar cum vorba multa saracia omului, ca de asa zice un vechi proverb, zic sa ne apucam de treaba si sa scriem "despre mine ... despre voi ... despre altii care sunt ca noi ..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus