sâmbătă, 9 martie 2013

Uneori as fi vrut ...

   As fi vrut sa iti ofer luna de pe cer, as fi vrut sa pot raspunde iubirii tale cu la fel de multa iubire, si as fi vrut sa intelegi ca iubirea mea pentru tine exista ... da iubirea mea pentru tine exista, insa este o altfel de iubire ... poate ca este o iubire mult mai profunda si mai curata decat ceea ce iti doreai tu, poate ca ... prea mult de as fi vrut si prea multi de poate ca ...

   Impreuna suntem ca doi nebuni, in timp ce unul iubeste, celalalt vrea sa franga gatul, in timp ce unul vrea sa sarute, celalalt alunga, in timp ce unul isi imagineaza intreaga viata alaturi de celalalt, celalalt are momente cand nu este acolo ...
       Iti spun si as vrea sa simti ca nu am vrut sa te ranesc ... am vrut sa invatam sa traim in doi, doar ca inima mea ajunsese sa se simta legata cu un lant, un lant ce-a strans mult mai mult decat am putut suporta eu ...
        Uneori prea multa iubire poate ucide ... uneori prea multa iubire il poate indeparta pe cel de langa tine ... uneori as fi vrut sa intelegi ca stiu tot ce s-a intamplat in sufletul tau ... stiu, caci ultimile zile s-au derulat asemeni unui film in care si eu am fost protagonist ... dar vreau sa cred ca am invatat din filmul meu ca daca iubesti pe cineva vrei sa il vezi fericit ... si eu vreau sa vad fericire pe chipul tau ... fericire pe care a fi vrut sa ti-o ofer eu ... dar ... dar se pare ca ti-am oferit doar suferinta si durere ... as fi vrut sa nu fie asa ...
        As fi vrut ca intre noi sa nu se fi dat aceasta batalie ... sau poate ca ar fi fost mai bine daca amandoi am fi avut aceasta batalie inainte de a fi NOI ...
      Uneori as fi vrut ...



  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus