luni, 28 ianuarie 2013

Inceputul de dupa pauza ...

     A trecut ceva vreme de cand nu am mai scris nimic ... timp in care s-au intamplat multe lucruri, timp in care am cunoscut oameni noi si faini, oameni ce mi-au devenit prieteni ... si vreau eu sa cred cei mai buni prieteni ... hai sa zicem un fel de "familie urbana" ... intr-un fel a fost o pauza in care m-am ocupat de 'trezirea mea la viata' 

   Dar sa revenim ... am avut atatea idei in cap, atatea subiecte despre care a fi vrut sa scriu, insa nu imi gaseam cuvintele, nu stiam sa le asez intr-o ordine anume ... Am intrat aproape zilnic pe pagina si am deschis pagina in care ar fi trebuit sa scriu ceva ... si nimic ... nu imi iesea, nu imi gaseam cuvintele ... si stateam, ma gandeam si priveam pagina goala ... si atat ...
   Blogul acesta a aparut intr-o perioada in care eu aveam foarte multe energii negative si doream sa le consum intr-un fel ... si asa s-a nascut ... Dar intre timp am inceput sa traiesc mai mult in real decat in virtual, intre timp in viata mea au aparut oameni noi si faini, si datorita lor urletul din interiorul s-a transformat in liniste, am fost provocat sa trec de la teorii frumoase si interesante la traierea lor, am fost intr-un fel frumos (multumesc oamenilor ce imi coloreaza zi de zi universul) fortat sa trec la asumare si integrare.
    Am invatat sa inteleg si sa imi asum tot ceea ce respingeam, am invatat sa traiesc si incerc sa ma deschid catre o noua perspectiva asupra vietii ... Am realizat ca nedandu-mi libertatea si nerupandu-ma de trecut nu reuseam sa traiesc ...
   Poate ca aceasta pauza a avut rostul ei, uneori in viata trebuie sa mai luam si pauze. Pauza asta de scris m-a facut sa meditez asupra faptului ca trebuie sa schimb ceva la mine, si poate cel mai important faptul ca trebuie sa imi intaresc relatiile din viata reala ... sa ma trezesc la viata si sa incep sa traiesc din nou ... m-a pus in fata unui nou inceput ...
   Uneori simtim trebuie sa ne indepartam de anumite lucruri sau persoane si poate ca la momentul respectiv nu ne dam seama sau nu realizam acest lucru ... important e totusi momentul in care ne dam seama ... important e momentul in care reinvatam sa traim si ne dam noi noua sansa unui nou inceput ...
   Nu stiu dac a pe viitor voi scrie des sau rar aici ... dar stiu ca voi incerca sa fac tot ceea ce pot sa fiu fericit, voi incerca sa traiesc mai mult real si nu virtual ... voi incerca sa imi fac prietenii sa zambeasca mai mult si sa nu ii dezamagesc ...
    Deci clar dupa o pauza urmeaza un nou inceput ...
    Uneori pauzele sunt bine venite.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus