miercuri, 18 mai 2011

Week-end la Constanta

Week-end-ul care tocmai a trecut am avut parte de o plecare spontana la Constanta , se potrivea tocmai bine , bunul meu prieten Uwe tocmai veni-se in Bucuresti special pentru mine si ziua mea era luni ... asadar in timp ce luam masa la  La '80 , am hotarat ca impreuna cu Uwe , Gabi si Andrei sa dam o fuga de 2 zile la mama la Constanta . Nu va povestesc cum a fost , dar cred ca o sa va prindeti voi cat de cat din pozele pe care le voi posta mai jos . Must have : Gabi a fost prima data la un show de travesti , iar eu am intrat tot pentru prima data in Planetarium ( merita ) .

Asadar iaca pozele :































































                                                      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus