miercuri, 26 ianuarie 2011

Relatia mea cu Caro Emerald

   Hmmm ... nu stiu exact cum a inceput relatia mea cu Caro , insa imi amintesc ca prima data nu am vazut-o , am auzit-o si asa cum se intampla in relatiile fulgeratoare a fost " indragosteala " . Cunoasteti sentimentul , insa m-am indragostit de aceea voce , de acel sound , care era altceva decat ceea ce auzisem/ascultasem in ultimile luni pe posturile muzicale de specialitate ... si din acel moment am avut certitudinea ca o voi asculta ori de cate ori voi vrea sa ma binedispun sau ori de cate ori voi vrea sa fiu doar eu si muzica .
   Povestea succesului ei a inceput in 2007 , atunci cand a primit un telefon de la David schreurs si Jan van Wieringen si i s-a propus sa traga vocea pentru un demo la piesa " Back it up " .

   Caro s-a indragostit de cantecul asta , astfel incat l-a inclus in repertoriul ei live , iar un am mai tarziu a avut sansa sa interpreteze piesa la un post olandez de televiziune . Piesa a prins foarte repede la public , iar dupa un videoclip fara buget ce a ajuns pe YouTube , publicul o implora sa vanda piesa pe iTunes si astfel a inceput muunca pentru un prim album .
   Sound-ul muzicii ei este inspirat de filmele si muzica anilor 40-50 ,cu influnete de jazz , tango si mambo , insa piesele sunt inregistrate la nivelul anilor 2000 .
  Cu o echipa buna in spate , studii muzicale la Conservatorul din Amsterdam si o experienta de cantat live , albumele ei s-au bucurat de succes , piesele interpretate de ea atragand atentia mai multor case de discuri internationale .
  Indiferent de ce gusturi ai , pe albumele lui Caro Emerald vei gasi macar o piesa care sa iti placa si sa iti doresti sa ii asculti albumul .

http://www.youtube.com/watch?v=jo1cyl0QbWo




<iframe title="YouTube video player" class="youtube-player" type="text/html" width="640" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/jo1cyl0QbWo" frameborder="0" allowFullScreen></iframe>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus