luni, 1 octombrie 2012

Pentru ea ... pentru MAMA mea ...

   Honoré de Balzac spunea ca “Inima unei mame este un abis în adâncul căruia se află pururea o iertare.”  Inima mamei mele este mult mai mare decat un abis, este o inima in care se afla atat iertare, cat si lupta si puterea de a invinge ... Nu am fost cel mai bun copil, nu sunt ... insa ea m-a sustinut si m-a incurajat in tot ceea ce am vrut sa fac ... mi-am dat seama si am realizat de multe ori ca sunt un norocos, am realizat ca de foarte multe ori ea m-a sustinut  chiar daca ceea ce imi propuneam era aproape imposibil si uneori nici macar eu nu credeam ca voi reusi ...

   As vrea sa stiu ca este mandra de mine, as vrea sa nu fie dezamagita de mine ... stiu ca imi doreste tot ceea ce este mai bun si mai frumos pentru mine si stiu ca ma va ierta si de un catralion de ori ... uneori spune ca una din datoriile parintilor este sa ierte, si da ea isi indeplineste cu brio aceasta indatorire, nu stiu daca eu imi indeplinesc datoria de copil si o fac sa fie mandra de mine ... sper sa reusesc ...
   Nu stiu daca vei citi vre-odata aceste randuri, insa vreau sa iti multumesc pentru toate momentele in care ai fost langa mine, vreau sa iti multumesc pentru ca in toti acesti multi ani ai incercat, si ai si reusit, sa fii si mama si tata, vreau sa iti multumesc pentru sustinerea neconditioanata ce mi-ai oferit-o in tot acest timp, vreau sa iti multumesc pentru noptile in care nu ai dormit din cauza mea, vreau sa iti multumesc pentru faptul ca mereu ai avut grija ca eu sa fiu cu un pas innaintea modei (stii ca mereu imi cumparai haine care erau la moda abia la un sezon dupa ce le purtam eu), vreau sa iti multumesc pentru tot ceea ceai facut, faci si vei face pentru mine ...
   Mama iti multumesc pentru cine sunt si iti multumesc pentru ce ai avut grija sa nu devin ...
   Stiu ca nu o spun prea des, stiu ca tu ti-ai dori sa o auzi mai des insa pentru mine esti cea mai buna mama din lume, esti eroul meu ...
  La multi ani MAMA!

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus