joi, 14 aprilie 2011

Ce mai primesc pe mail ?

      In dimineata asta cand am deschis pc-ul si am intrat in mail am descoperit un newslatter prin care sunt informat ca lipsa de sex imi scurteaza viata :))
     Astfel interasandu-ma o asemenea informatie , ca doar vreau si eu sa pot sa ajung la o varsta onorabila am aflat ca medicii incurajeaza masturbarea si prezervativele la indemana si in plus ( in cazul in care nu stiati ) lipsa activitatii sexuale se vede ( acum le inteleg pe o parte din colegele mele ) caci o activitate sexuala ridicata duce la un nivel de stres redus , somn mai linistit  , iar acolo unde este cazul sindromul premenstrual este mult mai usor de indurat :P

    Cercetatorii ( acum chiar nu mai conteaza de la ce universitate ) au constatat ca persoanele care au doua sau mai multe orgasme saptamanal au o viata mult mai longeviva decat cele care nu se bucura de o astfel de placere si in cazul in care nu stiati anumite organe si functii ale organismului sunt stimulate pozitiv dupa orgasm .
        Un alt beneficiu important al sexului este protectia pe care o ofera in cadrul atacurilor de cord si mentinerea unui creier sanatos , in plus un alt benficiu important este si mentinerea unui aspect fizic imbunatatit ( e la faza cu aspectul am aflat ca se ajunge in urma satisfactiei cu propria mana )
     Asa ca dupa ce am aflat cat de benefic este sexul ( fie ca e in doi , trei sau de unul / una singur / singura ) nu ne ramane decat sa tinem cont de sfatul medicului si sa facem cat mai mult sex ... dar protejat caci nu vrem sa avem si contra benficii :))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus