luni, 21 martie 2011

Amazing week-end

  Hey , am avut un week-end uimitor si foarte plin ...
  A inceput joi seara cu " Purim party " ,  super petrecere la care m-am simtit excelent . Trebuie sa recunosc ca comunitatea evreilor din Romania chiar stie sa se distreze ... Party-ul a avut loc in Salsa4you si a fost de fapt un carnaval ...
  Vineri dimineata mi-am luat inima in dinti si mi-am facut niste analize pe care din nu stiu ce motive le tot amanam , dar foarte bine ca le-am facut si m-am linistit caci totul este ok . Dupa ce am iesit prin parc cu Tisa & Lola ( cateii ) am fost la job . iar seara am iesit in club cu colegul meu de apartament si un alt amic . In club nu pot sa zic ca a fost cine stie ce distractie dar atata timp cat esti cu oameni cu care iti face placere sa petreci timp cred ca totul este ok , pe la 1 si ceva , maxim 2 ne-am hotarat sa mergem  acasa numai ca doi dintre noi nu prea aveam chef de dormit si ce ne-am zis hai sa cautam o alta locatie de distractie ... si am gasit-o ... un loc boring ... sambata  chiar i-am zis colegului meu de apartament " remind me not to go there again " ... dar pe la 5 dimineata facanduni-se foame si fiind in zona Garii de Nord am hotarat sa mergem la Mc in gara :)) , numai ca acolo pana la ora 10.00 nu serveau decat niste meniuri mic dejun  ( parerea noastra - oribile ) , si uite asa am ajuns acasa undeva in jurul orei 6.00 .


    Sambata m-am trezit foarte devreme , undeva in jurul orei 8.00 si dupa ce m-am tot invartit prin camera mea m-am dus sa imi iau rezultatul analizelor si am aranjat o intalnire cu "my ex" si noua poveste . Curios este faptul ca daca pana atunci imi imaginam ca atunci cand "my ex " o sa fie cu cineva imi inchipuiam ca o sa am tot tot felul de sentimente contradictorii  fata de aceea persoana ... nu a fost asa ... din contra m-am bucurat pentru ei ( oricum cred ca se potrivesc mult mai bine ) , "my ex" avea o atitudine linistita , iar fata ii era senina ... ciudat mai sunt si eu ... dar cred ca intr-un fel este bine ca simt asa si nu ceea ce imi imaginam eu ... pana la urma exact cum este cum am zis " eu si my ex trecem intr-o alta faza a relatiei noastre " . Si pentru ca ziua de sambata a fost destul de ciudata pentru mine ce mi-am zis , ar fi bine sa ies din nou in club , am vorbit cu Cristi numai ca el nu avea starea necesara de a iesi , initial am zis ca voi ramane in casa numai ca am vorbit cu amicul din seara de vineri si cu Madalina si am hotarat sa iesim . In club multa lume , pe unii ii cunosteam , pe altii i-am cunoscut in seara aia ... oricum a fost fun . Madalina a plecat undeva in jurul orei 3.00 , iar amicul undeva pe la 5.00 . Eu am mai ramas putin ( ok putin mai mult ) si undeva in jurul orei 7.30 am ajuns acasa ... dar duminica lucrand nu prea aveam cum sa ma mai odihnesc asa ca doar m-am schimbat si fuga la job ... De obicei la mine starile de oboseala se manifesta uneori cudat , in sensul ca daca sunt obosit , nu stiu de unde am aceea energie care ma face sa dansez incontinuu si sa vorbesc mult ( sper eu ca nu si prost ) .
   Fiind la job undeva in jurul orei 11.00 primesc un telefon de la Yogesh ( un amic ) care ma intraba daca in jurul orei 15.00 sunt liber pentru a ma invita la brunch , bineinteles ca nu am putut sa il refuz si am stabilit ca ne vedem in jurul orei 15.00 . Dupa  telefonul  respectiv ma hotaresc sa o sun pe Raluca o prietena sa vad ce mai face ( mai ales ca nu ne mai vazuseram de ceva vreme si nici nu prea vorbiseram ) si hotaram sa ne vedem , toate bune si frumoase dar trebuia sa vad cum fac caci la 15.00 eram invitat la brunch ... asa ca imi vine ideea ca sa ma vad cu ea la 17.00.  In jurul orei 14.00 plec spre casa sa ma schimb si ma suna Alexandra care ma intreaba daca vreau sa ne vedem si sa mergem la un film ... raspunsul meu " da " . In timpul in care ma gandeam la ce film vreau sa mergem Alexandra ma suna din nou si ma intreaba da ca vreau sa mergem la opereta , la  "Liliacul " , si am zis de ce nu , mai ales ca piesa incepea la 19.00 , deci aveam timp si pentru intalnirea cu ea .
  De  la 15.00 m-am vazut cu Yogesh si am fost la brunch ( ok , stiu ca ora pare cam tarzie :P ) , am vorbit , mi-a povestit depre ce vrea sa faca , cum s-a indragostit de Thailanda , sweet moments . Pe la 16.45 ne-am luat la revedere si m-am indreptat spre centru vechi caci trebuia sa ma intalnesc cu Raluca . Cu ea am fost undeva la un restaurant micut , dar bun , din pasajul Mecca-Villacrosse .Mancarea era foarte bune dar starea de oboseal plus faptul ca mancasem inainte cu nici 2 ore nu mi-a permis sa savurez ceea ce mi-am comandat ( nistre rulouri transilvane din clatite umplute cu pui ciuperci si multe alte chestii ) . Am stat am vorbit , ne-am confesat unul altuia :P ... a fost minunat ( txs Raluca ) .Cum la 19.00 si Raluca avea bilete la teatru ne-am despartit si am plecat spre Teatrul National ca sa ma intalnesc cu Alexandra .
  Alexandra a venit impreuna cu Nicoleta ( o fosta colega ) si cu noul ei prieten . Am cumparat biletele si am intrat in sala . Despre piesa nu prea pot sa va zic multe chestii caci trebuie sa recunosc ca oboseala incepu-se sa isi faca simtit prezenta , dar pot spune ca Alexandrei nu prea i-a placut caci la un moment dat ma tot intreba daca vreau sa plecam .
  Dupa terminarea spectacolului il sun pe Cristi , si cum el era foarte aprope de zona unde ma aflam eu am hotarat sa ne intalanim . Astfel mi-am luat la revedere de la Alexandra si am plecat spre locul unde era Cristi .  Cristi era cu Elena si cu Gabi si am hotarat toti 4 sa mergem la Historia , in centrul vechi . Am comandat o sticla de vin rosu si ma stat vreo 2 ore la povesti si multe alte chestii . Am hotarat ca vineri seara iesim cu fetele la agatat unde vor ele , iar sambata seara ele ies cu noi la agatat unde vrem noi :P . La plecare lui Cristi i se facuse foame si am hotarat sa ne oprim la un fast-food in zona . Undeva in jurul orei 00.00 stateam toti 4 inghesuiti la o masa  ( la geam ) si mancam chestii din pui . Toata lumea care trecea prin fata fast-food-ului se uita la noi , unii radeau , oricum  important era faptul ca noi ne simteam bine .
  Asa ca dupa toata nebunia am luat un taxi si am plecat cu Cristi spre casa . Ma simteam extrem de obosit ... eram nedormit de sambata dimineata de la ora 8.00 .
  Deci asta a fost week-end-ul meu amazing

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Spune NU drogurilor!

7 Seri Bucuresti

Metropotam

Adopta un catelus